Wymiana kół z zimowych na letnie i z letnich na zimowe jest dla większości kierowców czymś bardzo oczywistym i przeprowadzają ją bez żadnych obiekcji. Niekiedy jednak ludzie zastanawiają się, czy jest to aby na pewno konieczne i czy różnice między oponami zimowymi a letnimi są aby na pewno tak duże, by wymiana ta była naprawdę niezbędna. jazda na zimowych oponach latem jest jednak bardzo złym pomysłem, chociaż może nie aż tak złym, jak jazda na letnich oponach w zimie. Opony zimowe są dostosowane do warunków panujących, zgodnie z nazwą, w zimie - najlepiej sprawdzają się na wilgotnej i chłodnej nawierzchni, pokrytej śniegiem albo błotem pośniegowym. Jazda na zimowych oponach latem sprawia, że opony bardzo szybko się zużywają i generują duże opory toczne. W efekcie prowadzi to do zwiększonego zapotrzebowania silnika na paliwo, przez co taka jazda staje się niemal całkowicie nieekonomiczna.
Dodane: 2018-11-13
Kategoria: Auta / Części Samochodowe

Dodaj Komentarz
Poleć stronę
Wpis zawiera błędy
Logowanie
Pozostałe artykuły z kategorii
Terenówki i auta stylizowane na terenówki

Auto Auto to ceniony sprzedawca używanych samochodów, pochodzących od pierwszych właścicieli i zakupionych w polskich salonach samochodowych. W ofercie tej firmy znaleźć można także auta tere...
Samochód najlepszą formą reklamy, przekonaj się o tym już dziś

Oklejanie pojazdow to oddział firmy FreshMedia specjalizujący się w przygotowywany reklam przeznaczonych do zamieszczenia na samochodach, urządzeniach, samolotach oraz na środkach transportu publ...
Naczepa podkontenerowa

Najlepsza, sprawdzona, przygotowana do natychmiastowego użytku, poleasingowa naczepa podkontenerowa! Posiadamy w swojej ofercie naczepy następujących marek: BODEX, Fruehauf, JANMIL, Kaiser, Kogel,...
Części zamienne do motocykli oraz quadów

Pojazdy, po których można się poruszać bez konieczności posiadania uprawnień do ich kierowania są bardzo popularne, szczególnie wśród młodzieży, która nie może mieć prawa jazdy, ale tak...
Duże akcje przywoławcze od BMW

Rygorystyczne kontrole jakości oraz setki godzin testów przed wprowadzeniem aut na rynek nie okazują się wystarczające, aby zapobiec wadom fabrycznym, wówczas koncernom motoryzacyjnym pozostaje ...
