Stojaki reklamowe służą najczęściej do prezentowania gazetek reklamowych, folderów oraz ulotek. Spotyka się je głównie w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych, przy kioskach handlowych itd. Można się na nie natknąć również w bankach, urzędach i instytucjach kulturalnych. Stojaki reklamowe są cennym narzędziem promocji, umożliwiającym czytelną ekspozycję materiałów firmowych. Powinny znajdować się przy wejściu, aby klient mógł sięgnąć po gazetkę czy ulotkę, by zapoznać się z aktualnymi promocjami. Wykonawcą stojaków reklamowych jest przedsiębiorstwo iECH. W swojej ofercie posiada solidne i stabilne stojaki o różnych kształtach. Są one wykonane z metalowych kształtowników oraz drutu, zabezpieczonych przed korozją i pomalowanych w ciekawe kolory.
Dodane: 2015-03-23
Kategoria: Reklama W Internecie / Materiały Reklamowe
Dodaj Komentarz
Poleć stronę
Wpis zawiera błędy
Logowanie
Pozostałe artykuły z kategorii
Druk etykiet i logo
Nasza firma od lat dostarcza wysokiej jakość opakowania dla przedsiębiorstw - są to przede wszystkim różnego rodzaju opakowania foliowe (torebki, saszetki, monodozy, doypacki i wiele innych). W ...
Wybierz najlepsze pozycjonowanie stron
Internet stał się w ostatnich latach bardzo popularnym narzędziem służącym do komunikacji pomiędzy poszczególnymi podmiotami. W sytuacji, gdy chcemy poprawić widoczność naszej strony intern...
Doskonałe ścianki wystawiennicze
Chcesz wiedzieć, jak mogą wyglądać niesamowite ścianki wystawiennicze? Obecnie na polskim rynku możesz odnaleźć naprawdę wiele ciekawych możliwości w tym zakresie, dlatego zdecydowanie wart...
Uczciwy kolportaż to skuteczny kolportaż
Ulotki (Warszawa) to jedna z najpopularniejszych i relatywnie najtańszych form rozreklamowania każdego rodzaju biznesu. Z usług ulotkarzy korzystają wszystkie grupy przedsiębiorców i nie ma w ty...
Tekstkombinat - artykuł na bloga, felieton.
Tekstkombinat to firma, której specjalnością jest profesjonalny content marketing. Jest to taki typ marketingu, który polega na reklamowaniu usług poprzez stosowanie merytorycznych i nienachalnyc...