
Stojaki reklamowe służą najczęściej do prezentowania gazetek reklamowych, folderów oraz ulotek. Spotyka się je głównie w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych, przy kioskach handlowych itd. Można się na nie natknąć również w bankach, urzędach i instytucjach kulturalnych. Stojaki reklamowe są cennym narzędziem promocji, umożliwiającym czytelną ekspozycję materiałów firmowych. Powinny znajdować się przy wejściu, aby klient mógł sięgnąć po gazetkę czy ulotkę, by zapoznać się z aktualnymi promocjami. Wykonawcą stojaków reklamowych jest przedsiębiorstwo iECH. W swojej ofercie posiada solidne i stabilne stojaki o różnych kształtach. Są one wykonane z metalowych kształtowników oraz drutu, zabezpieczonych przed korozją i pomalowanych w ciekawe kolory.
Dodane: 2015-03-23
Kategoria: Reklama W Internecie / Materiały Reklamowe

Dodaj Komentarz
Poleć stronę
Wpis zawiera błędy
Logowanie
Pozostałe artykuły z kategorii
Veraco - reklama na właściwym miejscu

Podstawowymi funkcjami reklamy jest informowanie potencjalnych klientów o naszych produktach lub usługach oraz zachęcenie do skorzystania z nich. W marketingu stosuje się wiele nośników przekazu...
VIDEOactions - profesjonalna agencja filmowa

VIDEOactions to profesjonalna agencja filmowa, której specjalnością są videoszkolenia, spoty reklamowe, relacje z wydarzeń, programy telewizyjne i transmisje online. Jesteśmy młodym, kreatywnym...
Wyroby ceramiki reklamowej w okazyjnych cenach

Eleganckie zestawy ceramiczne do zadruku czy klasyczne kubki ceramiczne z nadrukiem wykonywanym metodą grawerowania laserowego lub sitodruku, znajdują się w asortymencie firmy Regalo Gifts, mające...
Gdzie warto zakupić opakowania jednorazowe

Jeżeli potrzebujemy, aby nasze produkty, które niedługo trafią na półki sklepowe przyciągały uwagę to warto zadbać o ich wygląd zewnętrzny.Zajmuje się tym hurtownia quartz, która posiada...
Tekstkombinat - artykuł na bloga, felieton.

Tekstkombinat to firma, której specjalnością jest profesjonalny content marketing. Jest to taki typ marketingu, który polega na reklamowaniu usług poprzez stosowanie merytorycznych i nienachalnyc...